20 juli, 2012

DAAAAV

Ah! Vi har fundet vores danske forbindelse i dag, Susana min (læs: Anette) søde veninde fra studiet, har skrevet at hun også er i New York, og i aften skal hun og hendes kæreste til danskerfest og vil have os med. Så nu er vi i gang med at iklæde os vores stiveste puds. 

- Eller det vil sige jeg ER i mit stiveste puds, Cæcilie er nemlig lidt ligesom min kæreste og tager også lidt lang tid om at gøre sig klar. Ja, det er sandt, jeg er manden i mit forhold og er altid først færdig - og det på trods af at jeg fylder meget mere i ansigtet end Cæcilie og Andreas til sammen. Jeg ved ikke hvordan det lader sig gøre.

Se proces på billede: 

Idag har været en hyggelig dag. Vi skulle have været på en Tourbus kl 09.00 i morges, men skæbnen og tiden ville det ikke, så i stedet stod vi af ved 34th street og tog i Macy's.
Her købte vi os LUDFATTIGE i Clinique produkter, men det var altså også urimelig billigt, og jeg ville have grædt hvis jeg en dag stod og så på de dyre danske priser i Magasin, og vidste at jeg havde ladet chancen passere. Blasfemi nærmest.

Herefter var vi lidt rundt i forskellige kvarterer og shoppe på må og få. Det er svært at ramme de helt perfekte områder, men mon ikke det lykkedes en dag. Cæcilie fik dog købt turens første sneakers (Kære mor og far, det betyder gummisko), og dem har vi altså ledt efter siden dag 1, så det var en forløsning af mærkbare proportioner.

Desuden regnede det hele dagen, igen i dag, men af ukendte årsager har vi endnu ikke følt behov for at købe en paraply. Det må være det næste køb på den vilde indkøbsliste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar